Office 2016 Home and Business
- engleză
- germană
- franceză
- italiană
- rusă
- spaniolă
- portugheză
- bulgară
- croată
- cehă
- + alte câteva limbi
Avem o alternativă mai bună:
Office 2016 Professional PlusProdus alternativ
Office 2016 Professional Plus
Obțineți mai mult la același preț sau la un preț mai mic!
Produsul solicitat
Office 2016 Home and Business
- Transferabil (activare telefonică)
- Pentru 1 dispozitiv
- Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook
- Fără dată de expirare
- Compatibil cu sistemul de operare Windows
Produs alternativ
Office 2016 Professional Plus
- Transferabil (activare online)
- Pentru 1 dispozitiv
- Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access și Skype for Business
- Fără dată de expirare
- Compatibil cu sistemul de operare Windows
- Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
- Transferabil (activare telefonică)
- Pentru 1 dispozitiv
- Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook
- Fără dată de expirare
- Compatibil cu sistemul de operare Windows
- Certificat pentru software
- Documentație în conformitate cu legile UE
- Confirmarea achiziției (factura)
- Fișier de instalare pentru descărcare
Recomandăm de asemenea
Office 2016 Home and Business
Suită de programe potrivită pentru companiile mici și de familie
Acest set oferă posibilități de o eficiență sporită de editare a textelor, foilor de calcul, prezentărilor, și email-urilor. Cu mult îmbunătățit și lustruit în comparație cu suitele Student anterioare, versiunea 2016 elevează productivitatea prin funcționalitățile de teamwork, de co-autor, și flexibilitatea sa. Suita include Word, Excel, PowerPoint, OneNote, și Outlook.
Office 2016 Home & Business se adaptează preferințelor Dvs. de muncă permițându-vă să captați ideeile cu ajutorul tastaturei, al creionului digital sau al ecranului tactil. În cazul în care ajungeți într-un impas, noua casetă “Spuneți-mi” de pe panglică vă va ajuta. Tastați un cuvânt legat de sarcina pe care doriți să o îndepliniți și căsuța vă va sugera opțiunile relevante. Dacă sunteți online, aplicația “Detalii” oferită de Bing vă va atrage atenția la alte surse de informații relevate conținutului fișierului pe care îl citiți. În plus, fiecare tab are acum o culoare diferită, nu vă mai pierdeți prin tab-urile deschise!
Deci, ce-i nou?
În Word 2016 puteți urmări comentariile din documentele Word și să le marcați drept finalizate cu butonul de răspuns nou. Pe lângă aceasta, acum puteți edita documente PDF (inclusiv liste și tabeluri) direct în Word.
Excel 2016 vă ajută să economisiți timp prin noile instrumente de formatare care recunosc modele și completează datele automat. Noile diagrame și grafice Excel vor reda datele companiei Dvs. într-un mod clar și convingător. În plus, acum Excel vă recomandă cele mai potrivite grafice și diagrame pentru datele Dvs. și vă oferă posibilitatea de a le previzualiza înainte de a le aplica.
Cu PowerPoint 2016 puteți partaja prezentarea online pur și simplu trimițând un link colaboratorilor sau audienței Dvs.
OneNote 2016 încorporează aproape orice fel de fișier (foi de calcul Excel, diagrame, clipuri audio, videoclipuri) și le sincronizează cu aplicațiile OneNote de pe celelalte dispozitive, ca să le puteți utiliza sau partaja de oriunde.
Outlook 2016 vă permite să răspundeți mai rapid cu ajutorul răspunsurilor în linie (răspunsurile poziționate direct în corpul mesajului inițial) pur și simplu tastând textul în Panoul de citire.