Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2016 Home and Business

RO
română și mai mult de 10 alte limbi
  • GB engleză
  • DE germană
  • FR franceză
  • IT italiană
  • RU rusă
  • ES spaniolă
  • PT portugheză
  • BG bulgară
  • HR croată
  • CZ cehă
  • + alte câteva limbi
product-img-forscope-Office-2016-Home-Business@0.5x
Imaginea are doar scop informativ. Livrăm produsul fără ambalaj.

Avem o alternativă mai bună:

Office 2016 Professional Plus
Produs alternativ
Varianta: certificat electronic
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
Office 2016 Professional Plus

Office 2016 Professional Plus

1 135 LEI
499 LEI
593,81 LEI cu TVA (19 %)
Compară Vezi detalii despre produs

Obțineți mai mult la același preț sau la un preț mai mic!

Din păcate, în prezent nu avem în stoc produsul solicitat, dar avem o alternativă excelentă pentru dvs. - Office 2016 Professional Plus!

Mateusz Drozdowski
Mateusz Drozdowski Product Manager
Produsul solicitat
Office 2016 Home and Business
Office 2016 Home and Business
în stoc
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare telefonică)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
Vezi detalii despre produs
Produs alternativ
Office 2016 Professional Plus
Office 2016 Professional Plus
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access și Skype for Business
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
Vezi detalii despre produs
  • Transferabil (activare telefonică)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
Tipul produsului:
versiunea completa
Tipul distribuției:
OEM transferabil; certificat electronic
Software second-hand:
da; furnizăm toate documentele necesare, în conformitate cu legile UE
Valid pentru:
fără dată de expirare
Transferabilitate:
transferabil
Metodă de instalare:
instalare din fișierul de instalare al producătorului (oferim un link pentru descărcarea fișierului)
Arhitectură:
32/64 biți
Compatibilitate cu sistemul de operare:
Windows
Limba:
software multilingv
Compatibilitate MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
Numere de produs compatibile (part number, P/N):
T5D-02375, T5D-02786, T5D-02439, T5D-02324, T5D-02316, T5D-02710, T5D-02826, T5D-02814, T5D-02374, T5D-02896, T5D-02867, T5D-02801
Sfârșitul asistenței:
suport extins: 14.10.2025, suport mainstream: 13.10.2020
  • Certificat pentru software
  • Documentație în conformitate cu legile UE
  • Confirmarea achiziției (factura)
  • Fișier de instalare pentru descărcare
Procesor:
1 GHz
Memorie:
1 GB RAM (32-bit); 2 GB RAM (64-bit)
Spațiu pe hard disk:
3 GB
Sistem de operare:
Windows 7, 8, 8.1, 10; Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2, Windows 11
Grafică:
procesor grafic DirectX 10

Office 2016 Home and Business

Suită de programe potrivită pentru companiile mici și de familie

Acest set oferă posibilități de o eficiență sporită de editare a textelor, foilor de calcul, prezentărilor, și email-urilor. Cu mult îmbunătățit și lustruit în comparație cu suitele Student anterioare, versiunea 2016 elevează productivitatea prin funcționalitățile de teamwork, de co-autor, și flexibilitatea sa. Suita include Word, Excel, PowerPoint, OneNote, și Outlook.

Office 2016 Home & Business se adaptează preferințelor Dvs. de muncă permițându-vă să captați ideeile cu ajutorul tastaturei, al creionului digital sau al ecranului tactil. În cazul în care ajungeți într-un impas, noua casetă “Spuneți-mi” de pe panglică vă va ajuta. Tastați un cuvânt legat de sarcina pe care doriți să o îndepliniți și căsuța vă va sugera opțiunile relevante. Dacă sunteți online, aplicația “Detalii” oferită de Bing vă va atrage atenția la alte surse de informații relevate conținutului fișierului pe care îl citiți. În plus, fiecare tab are acum o culoare diferită, nu vă mai pierdeți prin tab-urile deschise!

Deci, ce-i nou?

În Word 2016 puteți urmări comentariile din documentele Word și să le marcați drept finalizate cu butonul de răspuns nou. Pe lângă aceasta, acum puteți edita documente PDF (inclusiv liste și tabeluri) direct în Word.

Excel 2016 vă ajută să economisiți timp prin noile instrumente de formatare care recunosc modele și completează datele automat. Noile diagrame și grafice Excel vor reda datele companiei Dvs. într-un mod clar și convingător. În plus, acum Excel vă recomandă cele mai potrivite grafice și diagrame pentru datele Dvs. și vă oferă posibilitatea de a le previzualiza înainte de a le aplica.

Cu PowerPoint 2016 puteți partaja prezentarea online pur și simplu trimițând un link colaboratorilor sau audienței Dvs.

OneNote 2016 încorporează aproape orice fel de fișier (foi de calcul Excel, diagrame, clipuri audio, videoclipuri) și le sincronizează cu aplicațiile OneNote de pe celelalte dispozitive, ca să le puteți utiliza sau partaja de oriunde.

Outlook 2016 vă permite să răspundeți mai rapid cu ajutorul răspunsurilor în linie (răspunsurile poziționate direct în corpul mesajului inițial) pur și simplu tastând textul în Panoul de citire.

 

Verifica disponibilitatea

Rezumat

Produsul a fost adăugat în coș