Ciclul de viață al Microsoft Office 2013 este pe cale să se încheie – perioada de asistență extinsă va fi disponibilă până la 11 aprilie 2023. După aceea, populara suită Office va continua să funcționeze, dar Microsoft nu va mai furniza remedieri de erori și corecții de securitate. Prin urmare, dacă utilizatorii întâmpină probleme tehnice cu programele lor, vor trebui să găsească o soluție pe cont propriu.
Deși Office 2013 este bine cunoscut de mulți oameni și este utilizat pe scară largă chiar și acum datorită stabilității sale, la 10 ani de la lansare, ar putea fi momentul să luați în considerare modernizarea mediului de lucru cu o suită care oferă funcții de productivitate mai noi. Pentru a evita schimbările excesive în obiceiurile de lucru ale angajaților, vă recomandăm să faceți upgrade la una dintre cele mai recente trei suite Office perpetue de la Microsoft, și anume:
Office 2016 Professional Plus
Sfârșitul perioadei de asistență: 14.10.2025
Office 2016, un succesor apreciat al lui Office 2013, este un produs accesibil și popular, recomandat organizațiilor care doresc să prelungească și să îmbunătățească experiența clasică a suitei Office.
Office 2019 Professional Plus
Sfârșitul perioadei de asistență: 14.10.2025
Office 2019 utilizează aceeași versiune de software ca și Office 2016, dar adaugă câteva caracteristici pentru o mai bună colaborare și o productivitate îmbunătățită, oferind un echilibru excelent între experiența clasică Office și mediile mai noi, bazate pe cloud.
Office LTSC Professional Plus 2021
Sfârșitul perioadei de asistență: 13.10.2026
Office 2021 este cea mai recentă versiune a suitelor de productivitate perpetue de la Microsoft, care aduce mai multe funcții aplicațiilor clasice pentru desktop și extinde și mai mult integrarea în cloud și capacitățile de colaborare.
După cum s-a văzut mai sus, sfârșitul duratei de viață a tuturor celor trei suite este foarte asemănător (același în cazul 2016 și 2019), ceea ce le oferă factorilor de decizie posibilitatea de a se concentra pe alegerea produsului de care au nevoie pe baza prețului și a caracteristicilor necesare. Aflați mai multe despre diferențele și asemănările dintre cele trei versiuni MS Office în articolele noastre comparative pentru Office 2016 vs. Office 2019 și Office 2019 vs. Office 2021.
Economisiți costurile cu soluții hibride
Dacă afacerea dumneavoastră dorește să continue cu experiența clasică MS Office, dar are nevoie și de câteva instrumente disponibile doar în cele mai noi servicii Microsoft, luați în considerare posibilitatea de a obține o soluție hibridă – o combinație între o suită Office perpetuă și un abonament Microsoft 365. Aflați în articolul nostru dacă aceasta este cea mai relevantă și mai convenabilă soluție pentru organizația dumneavoastră: Soluțiile hibride: cum pot ajuta afacerea dvs. în economisirea de investiții software?
Aveți nevoie de ajutor pentru a alege produsele potrivite pentru compania dvs.? Contactați-ne pentru o consultație gratuită!
Căutarea celui mai bun echilibru între caracteristicile, longevitatea și prețul unui produs poate consuma mult timp și poate fi exasperantă. Compania noastră oferă consultanță gratuită în domeniul licențelor, așa că, dacă doriți să economisiți timp, bani și nervi, nu ezitați să ne contactați. Vom fi bucuroși să vă ajutăm și să vă sfătuim cu privire la cea mai potrivită soluție.