Marjă de profit mai mare
Vă puteți bucura de o marjă de profit mult mai mare decât în mod normal – doar vânzând produse software furnizate de compania noastră!
Produse
Categorii
Articole
Vă rugăm să introduceți numele de utilizator și parola
Parolă incorectă.
Creșteți-vă profitul din software devenind partenerul nostru!
Înregistrați-vă acumAvem o experiență de peste 10 ani în vânzarea de software second-hand și, în acest timp, am furnizat produse software la peste 50.000 de clienți din întreaga Europă.
Vă puteți bucura de o marjă de profit mult mai mare decât în mod normal – doar vânzând produse software furnizate de compania noastră!
Datorită cunoștințelor noastre vaste în materie de licențiere, vă putem recomanda nu numai soluția potrivită, ci și cea mai ieftină, adaptată la nevoile oricărei organizații.
Pe lângă documentația pregătită pentru audit, oferim o garanție legală pe viață care asigură achiziții fără riscuri.
Avem reprezentanți în 9 țări europene care ne ajută să oferim o abordare locală pentru fiecare țară.
Biroul Român de Audit Transmedia este o asociație independentă care reunește instituții media și companii de publicitate. Pentru dezvoltarea aplicației lor specializate, departamentul IT a avut nevoie de produsul Windows Server 2019 Datacenter. Oferta noastră de neegalat a ajutat organizația să economisească 27% din costuri.
Cel mai mare furnizor de energie electrică din Slovacia își dorea să actualizeze versiunile mai vechi ale software-ului second-hand de angajații săi. Pe lângă faptul că economisesc costurile, datele continuă să fie protejate prin actualizări regulate de securitate, iar productivitatea poate crește!
Główny szpital w Popradzie potrzebował zakupić dla swoich pracowników nowsze wersje produktów Microsoft Office. Nasza oferta (wybrana w przetargu publicznym) pozwoliła szpitalowi uzyskać oprogramowanie po cenie o 80% niższej niż przy zakupie nowych produktów! Zaoszczędzone zasoby można teraz wykorzystać na bardzo potrzebny sprzęt — wszystko z korzyścią zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy.
Avem mulți parteneri revânzători pe termen lung care sunt și parteneri Microsoft, iar din câte știm noi, nu au existat niciodată probleme. Aceștia folosesc adesea soluția noastră pentru a oferi o ofertă alternativă. De asemenea, putem cumpăra produse software redundante, ceea ce face ca oferta lor să fie și mai competitivă. În plus, suntem partener Microsoft.
Veți primi un certificat digital care conține toată documentația necesară pentru produsele achiziționate. Mulțumită funcției noastre Datele clientului final, acest certificat va fi emis atât pentru dumneavoastră, cât și pentru clientul dumneavoastră (cu propriile sale date). Certificatul pentru clientul dumneavoastră vă va menționa ca furnizor. Veți primi și instrucțiuni despre cum să descărcați, să instalați și să activați produsele.
Da, este. Un client care a achiziționat software perpetuu pe piața UE/EEA poate (conform legislației UE) să transfere drepturile de proprietate asupra copiei de software achiziționate către altcineva. O astfel de activitate nu necesită niciun accept sau autorizație din partea proprietarului drepturilor de autor ale software-ului (de exemplu, Microsoft), deoarece drepturile de distribuție ale acestuia au fost epuizate la prima vânzare. Mai simplu spus, funcționează la fel ca atunci când cumpărați o carte – odată ce ați citit-o, o puteți vinde liber alcuiva. Iar vânzătorul inițial nu are dreptul să influențeze ce se va întâmpla în viitor cu o carte deja vândută. Cu software-ul este la fel – odată dezinstalat de pe dispozitivul proprietarului inițial, programul poate fi vândut altcuiva.
Pentru mai multe informații, citiți articolul nostru Contextul juridic al software-ului utilizat.
Da, primește. Produsele software second-hand primesc toate actualizările de securitate, remedierile și corecțiile de securitate lansate de producător, în conformitate cu politica privind ciclul de viață pentru fiecare produs în parte. De asemenea, acestea dispun de aceleași caracteristici și asistență tehnică standard ca și cele oferite de Microsoft sau de orice alt producător de software. Nu există nicio diferență între actualizările pentru software-ul second-hand cumpărat de la noi și software-ul nou vândut direct de către producătorul de software.
Fiecare afacere buy-up începe cu o companie sau organizație care ne trimite o listă de produse software pe care ar dori să le vândă. După acceptarea de către managerul nostru de achiziții, aceștia primesc o ofertă de preț din partea noastră. În același timp, le cerem să ne ofere mai multe informații despre produsele software și să ne furnizeze toate documentele necesare care să confirme drepturile lor de proprietate. Aceste documente trebuie să fie întotdeauna incluse pentru ca transferul să fie pe deplin legal. Asistăm companiile în fiecare etapă a transferului de proprietate, dacă este necesar, astfel încât acesta să fie cât mai ușor posibil. După ce toate documentele sunt colectate și contractul este semnat, compania emite o factură și ne livrează produsele.