Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2010 Professional Plus

RO
română și mai mult de 10 alte limbi
  • GB engleză
  • DE germană
  • FR franceză
  • IT italiană
  • RU rusă
  • ES spaniolă
  • PT portugheză
  • BG bulgară
  • HR croată
  • CZ cehă
  • + alte câteva limbi
product-img-forscope-Office-2010-Pro-Plus@0.5x
Imaginea are doar scop informativ. Livrăm produsul fără ambalaj.

Avem o alternativă mai bună:

Office 2013 Professional Plus
Produs alternativ
Varianta: certificat electronic
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
Office 2013 Professional Plus

Office 2013 Professional Plus

2 360 LEI
249 LEI
296,31 LEI cu TVA (19 %)
Compară Vezi detalii despre produs

Obțineți mai mult la același preț sau la un preț mai mic!

Din păcate, în prezent nu avem în stoc produsul solicitat, dar avem o alternativă excelentă pentru dvs. - Office 2013 Professional Plus!

Mateusz Drozdowski
Mateusz Drozdowski Product Manager
Produsul solicitat
Office 2010 Professional Plus
Office 2010 Professional Plus
în stoc
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, Sharepoint și Lync
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
  • Recomandat pentru sistemele de operare Windows 8.1 sau mai vechi
Vezi detalii despre produs
Produs alternativ
Office 2013 Professional Plus
Office 2013 Professional Plus
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath și Lync
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
  • Recomandat pentru sistemele de operare Windows 10 sau mai vechi
Vezi detalii despre produs
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, Sharepoint și Lync
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
  • Recomandat pentru sistemele de operare Windows 8.1 sau mai vechi
Tipul produsului:
versiunea completa; posibil actualizat prin acord de întreținere cu titularul dreptului de autor
Tipul distribuției:
Volum (OLP, EA sau similar); certificat electronic
Software second-hand:
da; furnizăm toate documentele necesare, în conformitate cu legile UE
Valid pentru:
fără dată de expirare
Transferabilitate:
transferabil
Metodă de instalare:
instalare din fișierul de instalare al producătorului (oferim un link pentru descărcarea fișierului)
Arhitectură:
32/64 biți
Compatibilitate cu sistemul de operare:
Windows
Utilizare:
fără restricții
Limba:
software multilingv
Compatibilitate MS Office:
MS Office Standard, MS Office Pro Plus și aplicații independente MS Office
Numere de produs compatibile (part number, P/N):
79P-03549
Sfârșitul asistenței:
suport mainstream: 13.10.2015, suport extins: 13.10.2020
  • Certificat pentru software
  • Documentație în conformitate cu legile UE
  • Confirmarea achiziției (factura)
  • Fișier de instalare pentru descărcare
Procesor:
500 MHz
Memorie:
256 MB RAM
Spațiu pe hard disk:
3 GB
Sistem de operare:
Windows 7, 8; Windows Server 2008, 2008 R2, 2012
Grafică:
procesor grafic DirectX 9

Office 2010 Professional Plus

Faceți mai multe lucruri în mai scurt timp cu pachetul Microsoft Office 2010 Professional Plus. Acesta include toate aplicațiile puternice cu care sunteți obișnuiții deja: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher și Access - software pentru baze de date. În plus, acest pachetl software include și trei aplicații suplimentare optimizate pentru utilizarea în întreprinderi mici și mari. Acestea sunt InfoPath 2010, SharePoint Workspace 2010 și Lync 2010.

Transformați-vă gândurile în realitate prin crearea de documente text, prezentări sau foi de calcul și oferindu-le forma de care au nevoie pentru a impresiona pe oricine le vede.

Word 2010
Transformați textele simple în documente moderne și structurate în mod clar, adăugați imagini, grafice sau linkuri și utilizați o gamă largă de caracteristici ale aplicației. Creați și editați documente text profesionale cu opțiuni de design extinse.

 

Excel 2010
Țineți evidența finanțelor, creați grafice și statistici sau pur și simplu creați liste bine organizate cu multiple elemente. Excel vă va ajuta să colectați, să analizați și să sortați datele, oferindu-le o formă profesională și atractivă. Cea mai populară soluție software pentru gestionarea datelor și foilor de calcul.

 

PowerPoint 2010
O soluție puternică pentru crearea de prezentări frumoase și impresionante în orice circumstanță (fie că este vorba de o prezentare a unui proiect școlar sau de o prezentare tip ”amintire” de la nunta celui mai bun prieten al tău). În afară de numeroasele opțiuni de editare a textului, puteți adăuga imagini, videoclipuri, link-uri de pe site-uri sau muzică pentru a duce prezentarea la un nivel complet nou!

 

OneNote 2010
OneNote este un notebook digital care oferă un singur loc în care puteți aduna toate notițele și informațiile dvs., cu avantajul funcțiilor puternice de căutare pentru a găsi rapid ceea ce căutați, precum și cu notebook-uri comune ușor de utilizat, astfel încât să puteți gestiona excesul de informații și să puteți lucra împreună cu ceilalți mai eficient.

 

InfoPath 2010
InfoPath facilitează crearea de soluţii end-to-end pe SharePoint Server 2010, care includ formulare puternice, împreună cu fluxuri de lucru la scară industrială şi acces la date cheie de gestionare. InfoPath a fost proiectat, la bază, ca un motor puternic de editare XML, ce le permite utilizatorilor finali să aibă o interfaţă uşoară cu datele

 

Lync 2010
Îmbunătățiți lucrul în echipă cu Lync, aplicația care însumează toate instrumentele de comunicații în afaceri. Aflați mai multe despre funcțiile și opțiunile de asistență Lync 2010 și obțineți sfaturi pentru a lucra în echipă fără probleme.

 

SharePoint 2010
Colaborați ușor în munca legată de documente și proiecte de grup cu SharePoint. Aflați mai multe despre caracteristicile și suportul SharePoint 2010 și găsiți sfaturi utile pentru gestionarea site-urilor și a documentelor SharePoint.

 

Outlook 2010
Gestionați cu ușurință e-mailurile, calendarul și persoanele de contact într-un singur loc. Aflați mai multe despre funcțiile și opțiunile de suport pentru Outlook 2010 și obțineți sfaturi pentru a face mai multe lucruri cu adresa dvs. de e-mail.

 

Access 2010
Este un sistem de gestionare a bazelor de date (DBMS) care stochează datele în propriul format bazat pe Access Jet Database Engine. De asemenea, poate importa sau face legătura directă cu datele stocate în alte aplicații și baze de date.

 

Publisher 2010
Publisher 2010 este un program conceput pentru a vă ajuta să creați publicații sau documente pe care le puteți imprima și distribui. Editorul oferă șabloane și alte instrumente care vă ajută să creați o varietate de publicații, inclusiv broșuri, buletine de știri, cărți de vizită și meniuri.

 

Important: Nu este posibil să instalați versiunile de software de volum și retail ale software-ului pe același dispozitiv. Aceasta înseamnă că, de exemplu, nu puteți instala Microsoft Office Home and Business (licență retail) și Project Professional (licență de volum) pe același computer.

Verifica disponibilitatea

Rezumat

Produsul a fost adăugat în coș