Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Asistență

Aveți nevoie de ajutor? Suntem aici pentru dumneavoastră!

Fișiere de instalare pentru produsele achiziționate

Căutați fișiere de instalare pentru produsele dumneavoastră? Accesați platformă de management a licențelor software:

Descărcați produse de pe onesam.eu

Informații după cumpărare

Aveți întrebări legate de comanda dumneavoastră, livrarea produsului, documentație sau alte întrebări similare?

Consultați Întrebări frecvente

Contactați-ne

Doriți să întrebați despre alte produse sau aveți nevoie de ajutor cu altceva?

Vă rugăm să ne contactați la:

Formular de contact

Întrebări frecvente

Documentație

Unde îmi pot găsi factura?

Factura dumneavoastră se găsește în atașamentul e-mailului de livrare pe care l-ați primit de la noi. De asemenea, puteți găsi facturile pentru toate comenzile dumneavoastră după ce vă conectați la contul dumneavoastră Forscope. Căutați Comenzi pe pagina Prezentare generală.

Am primit comanda, dar aș dori să fac modificări în factură. Ce ar trebui să fac?

În cazul în care doriți să faceți modificări în factura pe care ați primit-o de la noi, vă rugăm să ne contactați.

Unde pot găsi cheile mele de produs?

Puteți găsi cheile de produs pentru produsele achiziționate în certificatul atașat la e-mailul de livrare pe care l-ați primit de la noi. În cazul în care nu vedeți e-mailul în căsuța dumneavoastră de e-mail, vă rugăm să verificați folderul de spam.

Contul meu

Cum îmi pot schimba parola?

Conectați-vă la contul dumneavoastră Forscope, apoi faceți clic pe Schimbare parolă în partea din dreapta sus a paginii Prezentare generală. Aceasta vă va duce la o pagină unde puteți seta o nouă parolă.

Cum îmi pot modifica detaliile contului (de exemplu, numărul de telefon, adresa de facturare etc.)?

Pentru a vă modifica detaliile, conectați-vă la contul dumneavoastră Forscope, apoi faceți clic pe Profilul meu în partea din dreapta sus a paginii Prezentare generală.

Comenzi și livrare de produse

Unde pot vedea starea comenzii mele?

De fiecare dată când starea comenzii dumneavoastră se schimbă, veți primi un e-mail care vă va informa despre acest lucru. O altă opţiune este să vă conectați-vă la contul dumneavoastră Forscope, apoi căutați Comenzi pe pagina Prezentare generală.

În cât timp vor ajunge produsele mele?

Livrarea produselor diferă în funcție de produsul pe care l-ați cumpărat – puteți primi produsele în 5 minute sau în câteva zile lucrătoare. Puteți verifica termenul de livrare pentru fiecare produs la descrierea produsului.

Dacă ați cumpărat un produs cu livrare expres (5 minute) și un produs cu livrare normală (1-2 zile lucrătoare) în cadrul aceleiași comenzi, veți primi produsele în 1-2 zile lucrătoare.

De unde îmi pot descărca software-ul?

Vă puteți descărca software-ul din platformă de management a licențelor software onesam.eu. Conectați-vă cu numărul de comandă și adresa de e-mail și veți vedea o listă cu produsele comandate în partea stângă a paginii. Faceți clic pe fiecare produs pentru a vedea instrucțiuni suplimentare.

Produsul a fost adăugat în coș